Friday, March 14, 2008

Sales Channels / Canais de Vendas


Dear all,


I have been promoting 4-hour Business Networks Management workshop in Brazil lately. I have already presented 10 offers in just one month. Basically, everybody who listen to my unique value proposition expressed in this presentation roadmap (Portuguese only for the time being), asks for an offer!

Then, as I am not a salesperson myself, I wonder if there is any corporate training sales channel among my contacts who could be interested in partnering in Brazil and abroad. Perhaps, you may know someone who could be interested. If so, please contact me directly via Skype in order to define our modus operandi and commercial relationship.


Olá pessoal,


Venho promovendo meu workshop de 4h sobre Gestão de Redes de Negócios no Brasil recentemente. Já apresentei 10 ofertas em apenas 1 mês. Basicamente, todos aqueles que ouvem minha proposta única de valor expressa no roteiro de apresentação, pedem uma oferta!

Assim, como não sou um vendedor, imaginei se existiria algum canal de comercialização de treinamentos corporativos entre meus contatos que pudesse se interessar numa parceria no Brasil e no exterior. Talvez, vocês conheçam alguém que possa estar interessado. Se for o caso, por favor me contate via Skype a fim de definir nosso modus operando e relação comercial.


Many thanks in advance. Antecipadamente agradecido.

Best regards, Cordialmente,


Octavio Pitaluga Neto
CNO - Chief Networking Officer
Net-bridges
Skype: octaviopitaluga

No comments: